دانلود بسته اموزشی کسب درامد از اینترنت و نرم افزار های اموزشی و پولساز و افزایش بازدید سایت و فروشگاه و وبلاگ و کسب درامد از تلگرام و اینستاگرام و شبکه های اجتماعی و... ضمانت بازگشت وجه تا 7 روزکاری (فروشگاه دارای نماد اعتماد می باشد )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 41
  • بازدید کل : 95611

دانلود پروژه در مورد ویندوز سرور و عملکرد ویندوز سرور و کاربرد های آن (فرمت فایل Word ورد و با قابلیت ویرایش)تعداد صفحات 79


دانلود پروژه در مورد ویندوز سرور و عملکرد ویندوز سرور و کاربرد های آن (فرمت فایل Word ورد و با قابلیت ویرایش)تعداد صفحات 79

دانلود پروژه در مورد ویندوز سرور و عملکرد ویندوز سرور و کاربرد های آن (فرمت فایل Word ورد و با قابلیت ویرایش)تعداد صفحات 79

کاربر کامپیوتری که ویندوز سرور یا ویندوز XP روی آن در حال اجراست می‌تواند از کاربر دیگری که پشت کامپیوتر ویندوز 2000 یا ویندوز XP نشسته است تقاضای کمک کند. تقاضاهای Remote Assistance به صورت پیش‌فرض در ویندوز XP فعال هستند، بنابراین کاربر ویندوز XP می‌تواند از هر کاربر باتجربه‌ای که پشت کامپیوتر ویندوز سرور یا ویندوز XP نشسته است تقاضای کمک کند. اما در کامپیوترهای ویندوز سرور باید ویژگی Remote Assistance را فعال نمود تا بتوان تقاضای کمک کرد.

کمک‌رسانی بدون دعوت

کاربر مجبور نیست برای تقاضای کمک این همه مراحل را در GUI طی کند؛ او می‌تواند با تلفن (یا راحت‌تر از آن، با صدای بلند) از جایگاه کمک‌رسانی تقاضای کمک کند. در این صورت فرد پشتیبان می‌تواند با استفاده از ویژگی Remote Assistance مستقیماً به کامپیوتر کاربر وصل شود. در واقع حتی اگر تقاضای کمک (از طریق پُست الکترونیکی یا به صورت شفاهی) هم صورت نگرفته باشد فرد پشتیبان می‌تواند با استفاده از این ویژگی اتصال مستقیم به کامپیوتر وصل شود. اما از آنجا که دستیابی به یک کامپیوتر دیگر، بالقوه خطرآفرین است، اگر این ویژگی با یک سیاست گروه فعال نشده باشد، فرایند با شکست مواجه می‌شود.

ویندوز سرور را در شرایط بسیار مختلفی می‌توان نصب کرد. از نصب یک کپی از سیستم‌عامل بر روی کامپیوتری با یک درایو سخت پارتیشن‌بندی نشدۀ نو گرفته تا ارتقای یک نگارش قبلی یک سیستم‌عامل ویندوز.

ارتقا

با ارتقای درجا، تنظیمات فعلی، از جمله اَکانت کاربران و گروه‌ها، پروفایل‌ها، درایوهای اشتراکی، سرویس‌ها و جوازها حفظ می‌شوند. فایل‌ها و برنامه‌های نصب شده بر روی سیستم، از جمله تنظیمات رجیستری، آیکون‌های میز کار و پوشه‌ها نیز حفظ می‌شوند، اما این بدان معنی نیست که این برنامه‌ها الزاماً با ویندوز سرور سازگارند.

نصب کامل

در نصب کامل، هیچ چیزی، از جمله تنظیمات رجیستری، سرویس‌ها، پوشه‌ها و فایل‌های غیرمربوط، از سیستم‌عامل قبلی باقی نمی‌ماند. نصب کامل تضمین می‌کند که همه کامپیوترهای ویندوز سرور در خط پایۀ خاصی قرار می‌گیرند.

تعداد صفحات :79

فرمت فایل :Word ورد doc


مبلغ قابل پرداخت 16,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 222

***** طراحی و پشتیبانی فروشگاه: شرکت اطلس گستر دالان (شماره تماس شرکت: 09177662155 ) WWW.AtlassGostar.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما