دانلود بسته اموزشی کسب درامد از اینترنت و نرم افزار های اموزشی و پولساز و افزایش بازدید سایت و فروشگاه و وبلاگ و کسب درامد از تلگرام و اینستاگرام و شبکه های اجتماعی و... ضمانت بازگشت وجه تا 7 روزکاری (فروشگاه دارای نماد اعتماد می باشد )

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 95526

دانلودپروژه در مورد بررسی اثربخشی داستان گویی در فرآیند یادگیری


دانلودپروژه در مورد بررسی اثربخشی داستان گویی در فرآیند یادگیری

شرح مختصر : هدف از پژوهش حاضر، بررسی بهره گیری از داستان گویی مباحث درسی توسط دبیر مربوطه در دستور کار قرار گرفته است. رویکرد این پژوهش کیفی و ملهم از نظریه تفسیری است. جمع آوری داده ها از طریق مشاهده تاملی ، عاطفی-روانی و آموزشی کلاس هفتم انجام شده است. یافته های این پژوهش ، تاثیر مثبتی که تخیل در یادگیری دانش آموزان و جو کلاس ریاضی می گذارد که منجر به ایجاد یادگیری مطلوب درس ریاضیات در اکثر فراگیران شده است را نشان میدهد. نتایج حاصل نشان می دهد استفاده از این روش باعث افزایش تمرکز دانش آموزان می شود و این یادگیری فعال را در آنها افزایش می دهد؛ و با تحریک افکار آن ها ، فراگیران را به مشارکت در کلاس وا می دارد و فرایندهای ذهنی را بهبود می بخشد؛ واُفت تسلط بر مبحث که بعداز مدتی در هر درسی رایج است را به حداقل می رساند

فهرست :

چکیده

مقدمه

اهداف کلی

اهداف رفتاری

روش آموزشی

اجرا

ارزیابی عملکرد فرآیند کار

موانع احتمالی

راهکار

منابع

تعداد صفحات : 9

فرمت فایل : Word ورد doc


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 472

***** طراحی و پشتیبانی فروشگاه: شرکت اطلس گستر دالان (شماره تماس شرکت: 09177662155 ) WWW.AtlassGostar.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما